عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نفس ماما

عکسهای جشن تولد و عکسهای دوسالگی

1392/9/25 8:28
نویسنده : مامانی
860 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون من اصلاااااااااا نگذاشتی تو تولدت ازت عکس بگیریم وای خیلی اذییت کردی تا دوربین رو میدیدی فرار میکردی حالا خوب شد مهمان زیاد نداشتم و تم دار برات نگرفتم به کل ضدحال میخوردم انشالل سال دیگه تم دار برات میگیرم عزیزمممممممم

 

 

 

 

 

 

 

بابا رضا سه تا کاد داد بهت یه ماشین شارژی یه سرسره و پانصد هزار تومان نقد  از سرسره خیلی خوشت اومد تا اونجایی که بردمت دستشویی بشورمت و بعدش که شستمت یکدفعه فرار کردی اومدی بیرون بدون پوشک و شلوار رفتی سرسره بازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم داری به این عروسک شیر میدی روزی بیست بار شیرش میدی

 

 

 

 

 

 


 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مینا مامان آرمانی
25 آذر 92 12:17
تولدت مباررررک عزیزم.آرمان قشنگم.. تازشم مامانی دوچرخه گل پسرامونم مثل همه عکساشو میزارم تاچندوقت دیگه.البته مامانی من فقط اهوازیم.ما ساکن قم هستیم.بعد ازدواجم باهمسرم از اهواز اومدمو الان 4ساله قمم.شما اهواز ساکنید؟؟
مامان ندا
30 آذر 92 14:16
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم یلدا مبارک.
مامان سامیار
12 دی 92 23:22
گل من با تاخیرتولدتوتبریک میگم ویه عالم آرزوهای قشنگ برات دارم ماشالا به شما ایشالا لبت همیشه خندون باشه جیگر
مینا مامان آرمانی
25 دی 92 11:40
مامانی کجاییییییییییییییییییی؟؟
منا مامان سودا
13 بهمن 92 16:04
سلام تولد دامادم مبارک خیلی خوب کاری کردی تم دار نگرفتی من پشیمون شدم سال دیگه تم دار نمیگیرم کادو هاش هم مبارک از طرف من ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد