عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماما

تولدت دوسالگیت مبارک نفسم

1392/9/16 13:59
نویسنده : مامانی
550 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال پیش همین موقعها بود که به این دنیای پر هیاهو قدم گذاشتی ....و من برای اولین بار بعد از 9 ماه انتظار..... 9 ماه پر از شور و شوق دیدار .....9 ماه پر از فراز و نشیب که  تو رو در وجودم پروروندم ... بالاخره توی یک صبح زیبای  آذر ماه در آغوشت گرفتم. با همه وجود بوسیدم و بوییدم و محو تماشات شدم... دو سال از اون روزها گذشت و من هر روز عاشقانه تر به تماشای رشد و بالندگی تو میشینم...عزیز دلم... پسر خوب و دوست داشتنی من... عشق کوچولوی من تولدت مبارک.....! برات ازخدا یک عمر سلامتی و شادی و سعادت  میخوام. یک دنیا مهربونی و برکت و آرامش و عشق برای همه لحظه هات..... .آرمان من .....همه آرزوهای خوب دنیا مال تو عزیزترینم .....!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

hodeys
20 آذر 92 1:28
تولدت مبارررhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/23.gifررررررررررررک من هر سی میومدم سر میزدم، اون پست اول، عکسا رو میدیدم، میگفتم بازم آپ نیست، ببخشیدددد حالا شما رو به مشکات میسپرم برات شکلک بزاره ههه ههه
مینا مامان آرمانی
25 آذر 92 17:33
تولدت مبارررررک عزیز خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد