عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماما

آرمان 20 ماهه

1392/5/27 7:17
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ ماما ببخش خیلی دیر به وبلاگت سر میزنم آخه خیلی شیطون شدی نمیزاری که  الانم ساعت ٦ صبحه دارم مینویسم گفتم تا لالا کردی بیام وبلاگتو یه سر بزنم قشنگ ماما پا تو ٢١ ماه گذاشتی برا خودت مردی شدی  کوچولووی من از شیطنتات بگم که پدر این فریزر مارو در اوردی هی میری سراغغ فریزر بازش میکنی میگی بستنی من یه دونه بهت میدم اما تو که قانع نیستی همش جیغ داد فریاد لج بازی میکنی که بستنی بخوری اخه قند عسلم بیشتر از یه دونه برات ضرر داره اگر نمیدم و اشکای نازت زودی سرازیر میشن منو ببخش به خاطر سلامتیت نمیتونم بیشتر از یه دونه بهت بستنی بدمممم دیگه مامانی رو اذیتت نکن خیلی شیطنتت زیاد شده همراه با گریه های بددد وای وای مخصوصا شب موقع خواب دیگه ااشک منو در میاری نمیخوابی گریه میکنی فقط میگی کاکا یعنی کاکاوو قدت هزار ماشاله خیلی بلند شده دستت به کلید  چراغا میرسه هی میری خاموش روشن میکنی همش میترسم میری سراغ برق ماشالله اصلا هم از من و بابات حساب نمیبری تا دعوات میکنیم انگار جک برات گفتیم کلی میخندی شیطون من بوسسس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سیاکیا
28 مرداد 92 7:58
وای ده بار پست گذاشتم احلام نمیاد کههههههههههههههه ای جونم ارمان شیطون بخورمت خالههههههههه شیطنتاتون هم مثه همه شما بچه ها بریز و بپاش کیف کن مامی رو حسابی اذیت کن بببببوووووسسسسس
خانمی
1 شهریور 92 9:16
به به آرمان خان 20 ماهه چه بزرگ شده ماشالا
مامان ندا
13 شهریور 92 10:26
چه پسر شیطون بلایی هستی خاله خدا حفظش کنه راستی مامانی ارمان بهتر شد؟
مامان خونه×
14 شهریور 92 20:48
سلام ماشالله چه پسر شیطون و بامزه ای
نرگس(همیشه آبی)
15 شهریور 92 12:25
سلام خوبی؟....وای ماشاا... به آرمان ...چه آقا شده...انگار همین دیروز بود برا اسمش مردد بودی...چقدم شبیه بچگی خودته...من چه کنم که تو عکسا هم دخملی شبیه باباشه
سیاکیا
22 شهریور 92 23:25
دختر تنبلللللللللل چرا وب گل پسری رو اپ نمیکنی تووووووووووو
مامان سامیار
31 شهریور 92 21:21
ماشالا چه گل پسری قربونت برم خاله آقایی شدی عزیزم خاله رو ببخشیددیربه دیرسرمیزنه اینترنت ندارم ولی به یادتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد