عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماما

ناراحتی ماما به خاطر دندون و دست آرمانی

1392/5/6 15:21
نویسنده : مامانی
471 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم چند وقت پیش انگشت شصت دست چپت به خاطر شیطنتت کج شد و آسیب دید الان سه تا دکتر گفتن باد عمل کنی که من نمیتونم بفرستمت اتاق عمل خلاصه نوز این ماجرا تموم نشده بود که مشکل دندونات پیش اومد وقتی برات مسواک میزدم حس کردم دوتا دندون بالاییت شکسته بردمت دندون پزشک اطفال گفت سه تا دندون پوسیده داری به خاطر خوردن شیر مادر در طول شب اینجور شدی و باید اول از شیر بگیرمت و بعد بیهوشت کنن که دندونات درست کنی وای خدا بگی من چه قدر گریه کردم اخه هم نمیتونم بفرستمت دوبار بیهوش بشی هم اگر درست نکنم دندوناتو ممکنه کامل بشکنه و به درد برسه و گل من اذییت بشه الان اولین کار اینه که یهده روز میشه از شیر گرفتمت انگار یه چیزی گم کردم فک نمیکردم هم من هم تو بعد از شیر گرفتنت انقدر اذذیت بشیم من که انگار افسرده شدم کارم شده فقط گریه انگاری یه چیز گم کردم در طول روز نمیایی سراغ جی جی (شیر من) اما وا مصیبتا ده شبه نخوابیدم از بسکه تو خواب بلند بلند گریه میکنی و شیر جی جی میخوایی دکتر گفت حتی با شیشه بهت مایعات ندم حتی با نی هم ندم فقط لیوان بخدا خیلی سخته موندم چی کنم خدا کمک کنه دیگه شب برا شیر گریه نکنی و اینکه یه راهی پیدا بشه برا درست کرن دندونات و انگشتت خیلی ناراحتم گلم خیلی زیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فاطمه زهرا
6 مرداد 92 15:39
اره عزیزم مو نمیزنین با هم همه رو ول کن من خودمو تو چهره بچم میبینم ولی میگن شباهت منو نمیده درسته از همه گرفته ولی عکساشو با خودم مقایسه میکنم میگم شباهت منو میده منم برای اثبات عکس گذاشتم ولی شما واقعا شبیه همین اگر نمینوشتی نمیتونستم تشخیص بدم دونفرن ایشالا همیشه سلامت باشین
مامان فاطمه زهرا
6 مرداد 92 15:41
خانمی از دوست داشتی به فاطمه زهرای من که تو مسابقه شرکت کرده رای بدین برای برنده شدن به کمک نیاز دارم هر چندتایی که براتون امکان داره پیامک بزنید و خبر بدین فقط کافیه 192 را به 20008080200پیامک بزنید ممنونتون میشم ایشالا مسابقات بعدی جبران کنم
مامان ایناز.ندا
7 مرداد 92 0:45
اخه عزززززیز دلم درست سخته تحمل کن مامانی هر دو عملو انجام بده. با افتخار لینک شدین گلم
مامان سامیار
11 مرداد 92 14:21
واقعا خیلی ناراحت شدم خدا کنه بچه ها زودترعقل رس بشن اینقدربه خودشون آسیب نزنن عزیزم ناراحت نباش اینقدرغصه نخورمیدونم سخته ولی میگذره خدا خودش کمک میکنه میبوسمتون
فرناز مادر آتیلا
13 مرداد 92 20:21
چه پسر نازی ماشالله...........
مامان ندا
17 مرداد 92 23:14
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=
مامان ندا
26 مرداد 92 10:41
سلام مامانی ارمان چی شد؟ دست و دندونشو عمل کردی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد