عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نفس ماما

عکسهای مسافرت نوروز و 16 ماهگی

1392/2/3 15:06
نویسنده : مامانی
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم الان که دارم مینویسم لالا کردی امروز صبح زود بیدارت کردم اخه نوبت دندانپزشکی داشتم باید

همراه خودم میبردمت کسی نبود ازت نگه داری کنه برا همین اذیت شدی گلم ببخشید الانم تا خوابیدی عکسهای

سفرمون رو بزارم البته زیاد عکس نگرفتیم اخه هوا سرد بود شما هم همش مریض بودی و بیرون نرفتیم فقط یکی

دوبار رفتیم بیررون عید خوبی نبود حالم حسابی گرفته شدددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

عکسای سفره هفت سین هم الان ندارم خونه بابا بزرگ هستن اونارو انشالله بعدا میزارم

اینجا تو فرودگاه همش گریه میکردی حالت بد بود نزاشتی یه عکس خوشگل با هفت سین بندازی

اینجا هم ازخواب بیدار شدی یه راست رفتی سراغ پاکت پفک منو باش فکردم جای امنی گذاشتم

آرمان و عمو کوچیکه

اینجا هم روی مبل خوابش برده نفس من

آرمان و آوینا همسایه خونه مامان جون که خیلی آوینا رو دوست داری فقط برا اون بوس میفرستی

هرچی ظرف بود دیشب ریختی کف آشپزخونه گذاشتی من داد و بیداد کنمممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها
8 تیر 92 12:30
وووااااااااااااااااااااااااااااي خداي من! چه پسر بلايي، چه پروفايل قشنگي، مامان آرمان خدا حفظت كنه چه انرژي ميذاري واسه اين پروفايل. خط به خطشو خوندم فوق العاده زيبا و احساسي بود.. خدا خاطرات شيرين آذر ماه زندگيت رو هر سال بيشتر و بيشتر كنه.. الهي آمين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد