عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس ماما

16 ماهگی نفسم

1392/2/3 15:20
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

من قربون حرف زدنت برم الهی الان نفس من ١٦ ماهگیرو تموم کرده و پا تو ١٧ ماهگی

گذاشته روز به روز شیرینتر میشی و کلمات جدید تر یاد میگیری عشقم هفته گذشته که

بردمت دکتر حیلی از دکتر ترسیدی همش گریه میکردی نگذاشتی وزنت کنه برا همین تو

خونه که وزنت کردم ١٣ کیلو بودی انشالله که درست باشه من خیلی نگران وزنت بودم

اخه خیلی این مدت مریض شدی و بدغذا شدی اما خدارو شکذ الان نفسم خوبه خوبه

خب یکسری از لغات که بلدی رو بنوبسم

توتور =موتور

تاتا =تاب تاب عباسی که میخونیم برات میگی تاتا

تجا =کجا

پیزا =پیتزا

آب ...این چیه...بخواب...پا...دست...

ویززززززززز = زنبور

ماااااااااو =گربه

قن قن =قدقد (صدای قدقد عروسک مرغیت )

ددر =بیرون رفتن از خونه

و یک سری لغات و جمله های نامفهوم که تو هیچ فرهنگ لغتی ثبت نشده ههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سامیار
6 اردیبهشت 92 0:54
ای جون عزیزدلم ماشالا به شما حرف زدنتوقربون خاله عکسای عیدتونم خیلی قشنگ بود ایشالا همیشه شادباشین
منا مامان سودا
10 اردیبهشت 92 10:55
اي جانم ماشالله بهش باشه قربون حرف زدنت 16 ماهگيش هم مبارك باشه خوب وزن گرفته دامادم ماشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد