عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس ماما

مسابقه من چرا وبلاگ پسرمو دوست دارم؟

1391/11/21 14:28
نویسنده : مامانی
574 بازدید
اشتراک گذاری

این یه مسابقه وبلاگیه که توسط مامان امیر حسین گل به اون دعوت شدم.باید توضیح بدم چرا وبلاگمو دوست دارم.

 

من وبلاگمو دوست دارم چون گل پسرم آرمانی رو دوست دارم .هر بار که وارد وبلاگ آرمانی میشم یه آرامشی خاص بهم دست میده تمام کارهاش رفتارش شیرین زبونیاش و همه خصوصیاتش جلو چشمانم میان وبلاگ قبلیش که حذف شد دو روز تمام ناراحت بودم و سرم درد میکرد از شدت ناراحتی دوباره سعی و تلاشم رو کردم از صفر شروع کردم به نوشتن و برای همین خیلی خیلی این وبلاگ رو دوست دارم.البته بعد از آرمانلبخند

حالا میخام سه تا از دوستای گلم رو به این مسابقه دعوت کنم

* مینا مامان پویان

*منا مامان سودا

*غزال مامان آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گوگولی تمپ
21 بهمن 91 15:06
سلام گلم من تمایل دارم باهاتون تبادل لینک کنم اگر مایل بودید منو با اسم قالب های اختصاصی برای نی نی وبلاگ لینک کنید و بعد بگین با چه اسمی شما رو لینک کنم ممنون میشم
مامان کوثری
21 بهمن 91 16:33
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
منا مامان سودا
23 بهمن 91 19:07
احلام من متوجه نشدم يعني چي چه كار كنم كجا برم مسابقه چيه الان چه كار كنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد