عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس ماما

آرمان خوب آرمان بد

1391/11/23 13:51
نویسنده : مامانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

اول کارهای خوبی که یاد گرفتی رو بگم یا کارهای بدت؟متفکر

از کارهای خوبت شروع میکنمتشویق

آرمان من الان ١٤ ماهش کامل شده و خیلی کارهای جدید حرفهای جدید ... یاد گرفته

*تا مهر نماز ببینه به حالت سجده میره  یعنی داره نماز میخونه آفرین قند عسلمبغل

*تا بش میگیم آرمانی بوس بده میاد محکم بوس میکنه ماچ

*تا موبایل بابا مازیار زنگ بخوره یا موبایل من میاد گوشی رو میده به ما که جواب بدیماز خود راضی

*هر کسی که وارد خونه بشه یا جایی بریم سلام کنیم به آرمان میگیم دست بده قشتگ دستشو میاره جلو و دست میده من فدات بشمقلب

*هر وقت ببینه مامان جون داره نماز میخونه کلی ذوق میکنه میره زیر چادر مامان جون قایم میشه تا من دنبالش بگردمنیشخند

*عاشق رقصیدن با آهنگهای پرشین تون هستی  تا آهنگ میشنوی کلی ذوق میکنی مخصوصا آهنگ ملودیهورا

*اصلا غریبی نمیکنی تو بغل همه میری البته این زیاد خوب نیست آخه تو بازار یا تو قطار گیر داده بودی بری بغل یه خانمی کلی هم براش اشک ریختیگریه

واما کارهای بد بد بدی که یاد گرفتی و من خیلی ناراحتمافسوسعصبانیناراحت

*تا یه چیزی بخوایی و بهت ندیم گاز میگیری یا چنگ میندازی الان دست و صورت من و مامان جون خاله هات همه کبودن این کارت خیلی ناراحتمون کرده کلی هم دنبال چاره و راه حلی گشتم اما بی فایده بود الان میخوام یه وقت از روانشناس کودک بگیرم و ببرمت اخه چرا گاز میگیری اونم چه گازی اشک من و خاله هات در میاد بخداگریه

*تا ببینی کسی داره نماز میخونه مهر رو میری بر میداری منم باید بدوم دنبالت تا از دستت بگیرمشناراحت

*بدغذا شدی خیلی کلی سوپ آش و ... میپزیم نمیخوری اما تا توی مغازه یا جایی پفک یا نوشابه ببینی دنیا رو سر ما خراب میکنی و از اینکه بهت نمیدیم گاز میگیری و عصبانی میشیقهر

*خدا نکنه ببینی کسی داره میره بیرون از خونه داد بیداد فریاد گریه جیغ ... هرکاری میکنی که فقط بری بیرون کلی گریه و زاری راه میندازی اخه نمیشه که مادر جون هرکسی خواست بره بیرون تو هم دنبالش راه بیفتیتعجب

*خدا نکنه ببینی درب حمام بازه میخوایی بری تو حموم و تا درب رو ببندیم کلی گریه میکنی عصبی میشی و غیر قاببل کنترلاسترس

*جرات نداریم کنار بچه ایی بزاریمت نمونش توی تولدت پسر همسایه ٣  سالشه اومد جشن تولدت همچنان چنگ زدی تو صورتش یا مهمانی رفته بودیم جایی دختر ٣ سالشون رو چنگ زدی به صورتش و موهاشونو میکشی هر دختر بچه ببینی موهاشو میکشیگریه

*صبح تا شب فقط دنبالمی که جی جی (شیر من )بخوری فقط میگی جی جی نمیتونم بیشتر از ١٠ دقیقه بزارمت پیش مامان جون و برم دنبال کارام همه رو کلافه میکنی از بی تابی و گریه هاتگریه

 

خلاصه دلم پره از دستت آرمان جونی خیلی ناراحتم از گاز گرفتن و چنگ انداختن و مو کشیدنت

اینم چنتا از کلمه هایی که یاد گرفتی و میگی:

چیه این  یا این چیه رو روزی ١٠ بار میگی

جی جی :شیر من

واوا:هر بار بیفتی یا جاییت درد بگیره میگی واوا  و بلافاصله باید اون جای درد رو ببوسیم

دادا : دایی

ماااااااااااااو :با صدای نازک میگی ماااااااااااو هر وقت گربه ببینی

تی تی :هر پرنده ایی بیبینی بهش میگی تی تی

بع بع: هر وقت خم و دولا میشم میای رو کمرم میگی بع بع

دد :هر بچه ایی رو بیبینی میگی دد

پوف :آتیش یا شمع یا بخار آب یا دود هر کدوم از اینارو ببینی بلافاصله میگی پوف میخایی فوت کنی

بازی اتل متل...کلاغ پر رو هم خیلی دوست داری

تا غذایی میپره گلوت سرفه میکنی میزنی روی سینت  الهی من فدات شمممم

هنوز که هنوزه و محرم تمام شده تا مداحی یا همچین چیزی میشنوی سینه میزنی

موقع اذان که میشه دستات رو بالا میبری یعنی داری دعا میکنی نفسی من

تا ببینی مامان جون داره گریه میکنه براش دستمال کاغذی میری

خب دیگه فعلا همیا یادمه بازم چیزی به خاطرم رسید میام مینویسم

من فدای تک ستاره زندگیم بشمممممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منا مامان سودا
23 بهمن 91 19:09
داماد من كلا خوبه و اصلا بد نيست براي دامادم عيب نذار همه بچه ها تو اين سن همينطورين احلام خواستي بياي نت به ميلم يه تك زنگي مسيجي چيزي بده
مامان سامیار
24 بهمن 91 21:40
خاله قربون این پسرگل بشه باشیرین کاریاش چقدرواقعا بچه ها کاراشون شبیه همه ماهم باسامیارمشکل گازوموکشیدنو داریم یه جای سالم توبدنمون نیست خواهر بوس برای آرمان گلی ومامانش
مامان کوثری
2 اسفند 91 20:32
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد