عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نفس ماما

کارهای جدید گل ماما در 6ماهگی

1391/4/9 3:23
نویسنده : مامانی
412 بازدید
اشتراک گذاری

گلم 6 ماهت کامل تمام شده و وارد 7 ماهگی شدی مبارک باشه عسل ماما روز به روز داری برام شیرین تر میشی گل نازم ...سرت رو به سمت صداهای آشنا میچرخونی و لبخند میزنی بسیار متحرک و فعال شدی گل نازم به خوبی میشینی برای 5 دقیقه حتی بدون کمک من یا عزیز جون اما نمیشه تنهات بزاریم میترسم روی کمر بیفتی ..به راحتی همه چیز رو که اطرافت باشه با دستای کوچکت میگیری و به سمت دهانت میبری و محکم به لثه هات میکشی الهی بمیرم که این دندون در اوردنت هم عذابت میده کی در میان که راحت شیم خداااااااااااا مرتب با خودت حرف میزنی آواز میخونی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ اووووووووووووووووو اوفففففففففففف قربونت برم که چه صدای قشنگی هم داری ناز من میمیرم برای شیرین کاریات  وقتی دراز میکشی پاهاتو به یه مانع میزنی مثل دیوار یا کمر من یا میز و کمرتو تا نصف بلند میکنی چند بار تکرار میکنی این بازی رو گویا خیلی دوست داری  عشق و علاقت کشیدن موهای منههههههههههههههه کچلم کردی مادر از بسکه موهامو کشیدی هر بار کلی مو از سر بیچاره من و خاله هات میکنی اما عیبی نداره من حاظرم هر دردی رو تحمل کنم که فقط عشقم شاد باشه بخنده خیلی هم شکمو شدی دیگه جرات نداریم جلوی چشمای قشنگت چیزی بخوریم و گرنه قیامتی به پا میکنی خوشمزه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد