عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماما

بدون عنوان

1393/6/28 13:48
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خستم خیلی حال روحیم خرابه داغونم از درون همش دنبال پاسخ هایی برای هزاران سوالی که در ذهنم ایجاد شده میگردم آخه چی شد؟چرا من؟ منی که تو زندگی هیچی براش کم نگذاشتم انقدر تو زندگی به خاطرش کوتاه اومدم کوتاه اومدم که اخرش دیگه برریدم تقصیر از خودمه انقدر زیاد محبت کردم انقدر بالا بردمش انقدر بالا بردمش که دیگه دست خودمم بهش نرسید

دیگه وبلاگ نویسی تعطیل تا اوضاع روحیم مساعد بشه

 

پسندها (1)

نظرات (3)

صدف از شیراز
1 مهر 93 13:56
وای احلام خشکم زد مازیار چکار به سرت اورد ؟ ارمان کوچو لو چی شد؟ اصلا فکرشو نمیکردم ؟ حالم دگرگون شده؟ منم ازدواج کردم اما نمیدونم مازیار چرا با تو اینکارو کرد
مینا مامان آرمانی
9 مهر 93 17:49
خیل متاسف شدممممممممممم آخه چرررراااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟ حالا حالت چطوره عزیزم؟؟؟ آرمانم کجاس؟؟؟ اون در چه حالیه؟؟؟
یاسی
2 آبان 93 0:37
سلام من همیشه خاموش بودم و عکسای گل پسرتو میدیدم. الان دیدم. خیلی ناراحت شدم. آخه چرا؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد