عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماما

پایان زندگی من و پدرت

1393/6/28 12:37
نویسنده : مامانی
889 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی یه روزی میاد من دوباره آدم سرحال و خوشحالی بشم؟ نمیدونم چرا انقدر تنبل شدم. بد خواب شدم. مریض شدم. بی حوصلم خیلیییی زیاد. یه بغض هست همیشه آماده ترکیدنه

 

عاشق یه آدم اشتباهی شدن خیلی درده حالا میفهمم که همیشه خودمو گول زدم حالا خداروشکر بعد 4سال و نیم میبینم  که هیچوقت منو نمیخواست

شنیدم میگن از آدمی که به دلتنگیات میگه گیر دادن و به بی توجهیاش میگه اعتماد داشتن باید دوری کرد... این دقیقاً رابطه ما بود..همیشه جدا بودیم همیشه ی خدا تنها بودم خسته شدم ازین بی کسیا. دلم میخواد وقتی سرمو میزارم رو بالشت یکی از ته دل بهم شب بخیر بگه یکی باشه تو زندگیم

دیگه آفتاب گرمم نمیکنه. دیگه موسیقی آرومم نمیکنه. هیچی دیگه فایده ای نداره. کاش واقعاً لیاقتشو نداشتم  دوست داشتم لا اقل ارزش غصه خوردن داشته باشه. ارزش شکسته شدنمو. کاش میشد بگم ارزش داشت که این همه سختی بکشم نه اینکه من خودمو به خاطر هیچکس عذاب دادم

سخت است درک کردن مادری ..دختری که غم هایش را خودش میداند و دلش ...که همه تنها لبخندهایش را میبینند که حسرت میخورند به خاطر شاد بودنش به خاطر خنده هایش... و هیچکس...جز همان مادر همان دختر نمیداند که چقدر تنهاست که چقدر میترسد از باختن از اعتماد بی حاصلش از یخ زدن احساس و قلبش  از زندگی.....

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مینا مامی پویان
6 آبان 93 0:49
احلام کجایی اخه تو؟؟ چرا جواب اس نمیدی؟؟ چرا تو نت نیستی؟؟ خیلی نگرانت بودم تا الان که دیدم اپ کردی... خیلی غصم گرفت. اگه حوصلسو داشتی باهام در تماس باش
آوا
12 آبان 93 20:46
سلاممم احلام جون تند تند میومدم سر میزدم وبتو اپ نمیکردی خیلی ناراحت شدم واقعا عزیزمم ایشالا هر اتفاقی تو زندگین میفته خیری در پیش داشته باشه میبوسمت گل پسرتو ببوس
ارمیتا
16 آذر 93 9:11
تولدت مبارک
omid
24 اسفند 93 9:28
فروش اینترنتی 10 مجموعه آموزشی تفریحی کودکان در یک بسته با 80 درصد تخفیف، 11 هزارتومان ، میتوانید هر تعداد از این مجموعه سفارش دهید، و یک هزینه ارسال (5500 تومان) بپردازید، تحویل طی 5 روز، ابتدا سفارشتان را در منزلتان یا محل کار از مامور پُست تحویل بگیریید و سپس وجه را به ایشان بپردازید
مامان آینده
23 شهریور 94 11:36
متأسفم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد