عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس ماما

چکاب 15ماهگی

1391/12/25 14:09
نویسنده : مامانی
390 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من 15 ماهگیت مبارک گلممم خدایشش خیلی زود گذشت از تولدت تا به امروز 15 ماه

میگذره دلم برا روزای بدو تولدت تنگ تنگ شده گرچه خیلی سختم بود هیچ تجربه ایی نداشتم

اما شیرین بود الان حسابی ماشالله بازیگوش شدی و غیر قابل کنترل و کارهای خطرناک زیاد

انجام میدی نباید حتی برا یک ثانیه چشم ازت بر دارم گلمممممممممممم از چکاب 15 ماهگیت

بگم که صبح زود بردمت بهداشت قد گل پسرم 85 و وزنت 11600 و دور سر 47 خانمه گفت

همه چی عالیه خدارو شکر و تا دوماه دیگه گفت از شیر بگیرمت که بیشتر غذا بخوری خیلی

بد جور به شیر من عادت کردی و این برا هر دوتامون بده تو کم غذا میخوری و من به کارام

نمیرسم گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی پویان
26 اسفند 91 3:16
احلام صد بار اومدم تو یوبت ولی نمیتونستم نظر بدم هی میرفتم.ماشالله گل پسرمون چقدر بزرگ شده ببوسش برام با اون سه چرخش قربونش برمممممممممممم
مامان سامیار
1 فروردین 92 14:00
ای جونم گل پسری ماشالا خاله جون سه چرخه آرمان گلی مثل مال سامیاره ماشالا به شماآقایی شده قشنگ خاله
اوا ماما رهام
10 فروردین 92 18:18
سارینا تو دیگه کلوپت نمیای؟ هر چی اونجا از بچه ها میپرسم جواب بهم نمیدن دوست دارم باهات بچتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد