عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نفس ماما

عکسهای یکسالگی آرمان شیطون

1391/9/26 1:57
نویسنده : مامانی
524 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان هفته پیش تولد مختصری برات گرفتیم با اینکه قرار گذاشتیم جشن تولدت رو مفصل بعد ماه صفر بگیریم روز تولد اصلیت ١٦ آذر بابا بزرگ یه کیک خوشگل و خوشمزه برات سفارش داد و هرکدوم از خاله ها و من و بابایی کادو هایی مختصری دادیم بهت تا انشالله روز جشن کاددوی اصلیت رو بدیم دلم نیومد روز تولدت ١٦ آذر ساده بگذره برا همین برات کیک و بادکنک گرفتیم یکمی ذوق کنی عسلم ماشالله انقدر شیطون شدی که هرچه قدر بگم کم گفتم تعدادی عکس هم از شیطنتت گرفتم که الان تا شما خوابی عکسهلت رو یزارم راستی مامانی یه اتفاق بی هم افتاد افتادی رو کشوی کابینت و لبت پاره شد و کلی خون اومد من که غش کردم بابا مازیار الهی مونده بود منو به هوش بیاره یا خون لبت رو بند بیاره خدا کنه دیگه اتفاق بدی برات نیفته از وقتی راه میری من استرسم به ١٠٠ برابر رسیده همش از مبل بالا میری از میز تلوزیون بالا میری صندلی میز نهار خوری هم که انداختی رو سر من وقتی دراز کشیده بودم نزدیک بود سر مامانی رو بشکونی شطون من من فدات بشم حالا بریم سراغ عکسات

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

منا مامان سودا
26 آذر 91 2:19
اي جااااااااااااااااااانم وااااااااااااااااااي چقدر خوردني شدي ايشالله بعد از محرم يه تولد مفصل ميگيري براي دامادم وااااااااااااااي چقدر دامادم شيطون و بزرگ شده ماشالله
مینا مامی پویان
27 آذر 91 0:45
ماشاللهههههههه به این پسر شیطون مامان احلام بزار بچمون شیطونی کنه ولی مواظبش باش بلا ملا سرش نیاد تولدش هم مبارک تا تولد اصلی و بزرگش ایشالله
افتاده
27 آذر 91 7:54
سلام عزیزم تولدت مبارکه باشه قندعسل اینم بوس بوس مامانی خدا حفظش کنه
مامان سامیار
27 آذر 91 23:30
هزارماشالا به شاهزاده آرمان تولدت مبارک گل خاله ایشالا 120 سالگیتقشنگم خداخیلی رحم کرده گلم مواظب خودت باش بوس بوس
هلسا
28 آذر 91 0:09
سلام سارینا جون ممنونم از حضورت و مرسی از لطفت،امیدوارم که لحظات شادی رو در کانون گرم خانوادت داشته باشی. لینک شدی دوست خوبم
خانمی
2 دی 91 12:00
تولد تولد تولدت مبارک
soli مامان ادرینا
2 دی 91 12:40
یکسالگیت مبارک عزیزمممم چه زود انگاری یک سالشد البته واسه ما واسه مامان احلامت که خیلی دیر گذشت میدونم ایشالله 120 ساله شی عسلکمممممممم احلام جون این گل پسروو برامن بماچ منتظر عکسای جدید هستیم بوسسسسسس
اوا ماما رهام
4 دی 91 14:10
اخ خدا جونمممممممممم این ارمانو میخوام بچلونمش احلام حتما از طرف من بچلونش نمیدونم چرا این همه شیطونیاشو دوست دارم
غزال مامان آرتین
5 دی 91 21:35
احلااااااااااااااام. بووووووووووس دلم برات تنگ شده چقدر آرمان بزرگ شده! وای چقدر زود میگذره! انگار دیروز بود به دنیا اومد! حالا ببین چقدر شیطون شده! ولی خدایی خیلی وروجکه انگار! من چقدر چهره آرمان و دوس دارم خصوصا حالت موهاش! ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد