عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نفس ماما

تولدت مبارک نفسم

1391/9/16 0:44
نویسنده : مامانی
420 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرمان گلم به دلیل اینکه تولدت توی ماه محرم هست نمیتونم ١٦ آذر برات جشن بگیرم قبلش هم که خواستم آبان ماه برات جشن بگیرم اما به خاطر اسباب کشی نتونستم انشالله بعد ماه محرم و صفر یعنی اواخر دی ماه جشن خوبی برات میگیرم انشالله پسر گلم فردا هم میخام ببرمت برا واکسن یکسالگیت انشالله که اذیت نشی عسل من

                        

                                    

 

 

وقتی به دنیا اومدی خیلی کوچولو بودی با دست و پاهای کوچولو و پوست چروک خورده، کم کم بزرگ شدی، لبخند زدی، گردن گرفتی، با دستت اشیاء رو گرفتی، غلت زدی، مامان و بابا رو شناختی، اشیاء رو از یه دست به دست دیگه ات دادی، چهار دست و پا رفتی، نشستی، با کمک وسایل ایستادی، خوردی زمین، گریه کردی، خندیدی، ترسیدی، آب، بابا، مَمَمَ، آگا، به به، ماما گفتی، دس دسی کردی، بای بای کردن رو یاد گرفتی، باصدای بلند آواز می خونی  الو الو کردی، دالی بازی و توپ بازی کردی،شیشه تو خودت دست گرفتی و کار مامان و راحت کردی، مریض شدی، تب کردی، دارو خوردی، واکسن زدی

 

در این یک سال با هر خنده ات خندیدم، با هر گریه ات غمگین شدم، با هر تب و مریضی ات استرس گرفتم و ناراحت شدم، با یاد گرفتن هر کار جدید به خود بالیدم، با هر بار وزن گرفتن و قد کشیدنت خوشحال شدم، با هر بار وزن کم کردن و بی اشتهاییت غصه خوردم، با هر بار با لذت غذا خوردنت لذت بردم، با هر شب نخوابیدنت نخوابیدم و

 

در این یک سال من سرشار از احساسات متناقض و مختلف بودم، در این یک سال من معنای متفاوتی از عشق را درک کردم، در این یک سال من مادر شدم

 

انشالله سالیان سال سالم و سلامت و تندرست باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
16 آذر 91 13:17
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان مهرناز
16 آذر 91 17:26
سلام تولد شاهزاده ی خوشکلتو تبریک می گم ایشالا تولد 120 سالگیش به ما هم سر یزن
دلارام
17 آذر 91 19:47
وااااااااای اذر ماه چه ماهیه واسه شما خوشبخت شی ایشاااله عزیییییییییزم پسرتو ببوس
افتاده
18 آذر 91 10:18
تولدت مبارک باشه عزیز دل مامان آرمان جونم
سارا (مامان درسا)
18 آذر 91 13:33
آخی نازی که تولدش انقدر دیر میشه درسایی هم قراره با چند روز تاخیر تولدش برگزار بشه ولی در کل خیلی مبارک باشه یکسالگیت خاله جون
سیا کیا
19 آذر 91 15:52
عزیزمممممممممممممممممممممممممممم تولدت مبارککککککککککککککککککک ایشالا 120ساله شی و مامی احلام بی دندون باشه با موهای سفید واست جشن 120سالگیتو در کنار نوه هاش بگیره هزار تا بوسسسسسسسسسسسس
هلسا
20 آذر 91 16:18
سلام مامان مهربون با تاخیر تولد این فرشته ی مهربون رو تبریک میگم با ارزوی بهترینها،امیدوارم سالهای زیبایی رو در کنار هم داشته باشید همشهری مهربونم اومدم به خونه ی جدیدم دعوتت کنم شاد و پیروز باشی دوست خوبم
منا (مامان سودا)
21 آذر 91 0:29
تولد دامادم مبارك باشه .اشكال نداره جاش يه تلد موندگار بري دامادم بگير عكساي جديد دامادم رو بزار دختر دلش براش تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد