عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نفس ماما

اولین دندون کوچولوی آرمانی24/4/1391

1391/4/24 15:06
نویسنده : مامانی
386 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

انار دونه دونه شاهزاده دارم یه دونه قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه چند وقتیه که بچم گرفتار دندونه

انار دونه دونه توی دهان بچم یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده مثل طلا سفیده

سلامممم عشق مامانیماچ توی ٧ ماه و هشت روزگیت گلم دندونت جونه زد مبارکهههههههههه بلاخره یه مروارید کوچولوی ناز روی لثت ظاهر شد چند روز بود خیلی گریه میکردی البته هنوزم گریه میکنی بیتابی میکنی همش بیقراری مطمئن بودم به خاطر دندونته هرچیزی رو مگرفتی دستت محکم به لثه هات میکشیدی دلم برات میسوخت خیلی اذیت شدی اما خدارو شکر تب نکردی فقط چند بار سرت کمی داغ میشد و بعدش خوب میشدی انشالله بقیه مرواریدای نازت بدون اذیت کردن در بیانماچخیلی دلم میخواد برات جشن دندونی بگیرم اما خونمون یک ما دیگه آماده میشه الانم که خونه باباجون و مامان جون هستیم اینجا نمیتونم برات جشن بگیرم کل زحمتش میوفته به گردن مامان جون و من راضی نیستم صبر میکنم بریم خونه خودمون برات اونجا جشن میگیرم یه جشن توپهوراعاشقتم پسر نازممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا (مامان درسا)
24 تیر 91 23:00
مبارکههههههههههه خاله جون
مامان سامیار
25 تیر 91 13:58
هوراااااااااااااااااااااااامبارکه گل پسرشیرین عسل ایشالا بزودی وراحت مرواریدای دیگه شما دربیان بوسسسسسسسسسس
الناز(مامان بنیا
26 تیر 91 16:02
وای مبارکه عزیزم
الناز(مامان بنیا)
26 تیر 91 20:32
ار ه راست می گی دندون بنیا ارمان تو یه روز در اومد ه چه باحال دندوناش پای هم پیر شن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد