عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نفس ماما

تولد چهار سالگیت مبارک زندگی

1394/9/16 0:25
نویسنده : مامانی
495 بازدید
اشتراک گذاری

آرمانم الان 20 دقیقه بامداده و وارد 16 آذر ماه شدیم ،16 آذر روزی که هیچ وقت فراموش نمیکنم ،روزی که رحمت وسیع خدا شامل حال من شد ،بغض دارم ،حالم گرفته نمیتونم بنویسم ،الان آروم کنار من دراز کشیدی تو بغلم ،هرچه نگاهت میکنم سیر نمیشم،فردا یه جشن تولد مختصر برات میگیرم تا بعد ماه صفر انشاءالله بریم قم خونه جدید عزیز جون اونجا برات جشن مفصل بگیرم ،میخایم جشن تول تو و شب یلدا رو تو خونه جدید عزیز جشن بگیریم ،امروز بردمت خودت سفارش کیک مرد عنکبوتی دادی ،چه کیک خوشگلی هم سفارش دادی،صدبار پرسیدی کی فردا میشه تا کیکت رو بیارن ،پسر شکموی مامان دوست دارم...تولوت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامان آرمانی.قم
23 آذر 94 1:52
سلام.تولد گل پسر مباررررک.ایشالا همیشه شاهد خوشحالیش باشی. همیشه به وبتون سر میزنم که ازتون باخبر باشم. پیگیر آرمانو احوالاتش هستم.ایشالا خدا پاداش همه صبرهاتون همه خوبیهاتونو بدهسلام.همیشه له
خاله مژگان
3 دی 94 0:55
مامانی تولد گل پسریت مبارک ان شاالله زیر سایت بشه یه مرد و تکیه گاه برات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد