عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نفس ماما

عکسهای زلزله مامانی

1394/1/8 20:42
نویسنده : مامانی
983 بازدید
اشتراک گذاری

خب گلم اینم عکسای چهارشنبه سوری و بعدش که مریض شدی گلم چقدر بی حال و کسل بود الان خدارو شکر عشق من حالش خوبه آرمانی خیلی شیطون و خرابکار شدی الان چنتا از خرابکاریاتو مینویسم تا بزرگ شدی بخونی و ببینی چقدر مامانی رو اذیت کردی بغل

اول اینکه چند شب پیش نصف شب از خواب بیدار شدی رفتی سراغ تنگ ماهی بیچاره بدبخت شربت آلبالو رو از یخچال در اوردی ریختی رو ماهی و یه قاشق اوردی ماهی و اب و شربتو بهم زدی خدارو شکر ماهیه زنده موند این از اولی دومیش اینکه رفتی سراغ آجیلها جاشو پیدا کردی و همشو ریختی کف پذیرایی یه صحنه ای که هم منو عصبانی کرد هم تو شوک رفتم اما دعوات نکردم بغلت کردم آروم برات توضیح دادم اینکارت اشتباهه و خودت قبول کردی تا دوروز فقط میگفتی مامان پسر خوبی شدم ببخشید و سومین خرابکاریت اینه که نصف شبی قیچی رو برداشتی موهای منو کوتاه کردی اونم چه زیاددددددد قیچی و چاقو و وسایل تیز و خطرناک رو همه از کنار دستت جمع کردیم اما صندلی گذاشتی از بالا کابینت برش داشتی منو بیدار کردی ماما خوشگل شدی موهاتو کوتاه کردممممممم تعجبالان دیگه منو تو تو اتاق من میخوابیم شبا درب رو از داخل قفل میکنم همه وسایل هم از جلو دستت برداشتم فقط چنتا اسباب بازی برات گذاشتم و خوابتم تنظیم کردم خوب شدی اگر چشمت نکنم چند شبه بهتر شدی ظهر عصر شب هروقت هوا خوب باشه میبرمت پارک کلیبازی میکنی خسته میشی شب راحت میخوابی تا صبح خدارو شکررررررررر آرمانی امسال سال خوبیه از اولش دوتا خبر خوب شنیدم و یه اتفاق خوب هم افتاد خدارو شاکرمممممم به خاطر این اتفاقات و خبرای خوب خدایا شکرتجشن

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مینا مامی پویان
15 فروردین 94 4:05
هزار ماشالله به پسملی که انقدر بزرگ و خوشتیپ تر شده. احلام جونم ایشالله که امسال سال بسیا بسیار خوبی براتون هست و همه جوره به ارامش میرسین. ببوس ارمان عزیز رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد