عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نفس ماما

بدون عنوان

1394/1/1 0:03
نویسنده : مامانی
465 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم یک ساعت بیشتره میخوام آخرین پست رو بزارم اما نی نی وبلاگ امشب حسابی اذیتتت کردهشما الان خوابیدی و من دوست داشتم آخرین پست و آخرین عکسهای 93 رو بزارم  البته پسر گلم الان خوابیده مریض احواله از چهارشنبه تا امروز حالت خوب نبوده سه بار دکتر بردمت آزمایش کامل ازت گرفتن و تبت پایین اومده اما خیلی سرفه میکنی همش گریه میکنی میخوایی فقط بغلم باشی انشالله زودی خوب بشی چهرشنبه صبح یکم کسل و بی حال بودی و غذا نخوردی اما شبش دیدی دوستات همه تو پارکینگ دارن آتیش بازی میکنن منم  یه نیم ساعتی بردمت فشفشه بازی کردی بیشتر شبیه جشن تولد بود تا چهارشنبه سوری ههههه اما دوست داشتی بهت خوش گذشت  ولی آخر شب باز تب کردی  عصرش دکتر  رفتیم داروهاتم خوردی اما شب تب کردی و روزبعداسهال استفراغ هم اضافه شد اما الان بهتری ذارم بهت دارو میدم و حسابی مراقبتم انشالله حالت زود خوب بشه تابه مسافرت بریم اگر انشالله خوب خوب شدی میریم شیراز اما اولین شرطش خوب شدن آرمان گلی مامانیه خب عزیز دلم امسال هم با همه خوبی و بدیش به پایان رسید امیدوارم سال جدید سالی باشه بدون ناراحتی و غم و غصه سال 93 اصلا خوب نبود از همون شروعش به قول معروف با مشکلات شروع شد البته به لطف پدربزرگت تو شمال اولین جرقه مشلات شروع شد و یه زندگی رو نابود کرد من انسان کینه ای نیستم خدا شاهده اما تمام کسانی که تو  این  ماجرادخالت داشتن و حلال نمکنم ی روز  آه ناله من صدای شکستن قلب من  چکیدن اشکم دامن همشونو میگیره و من به امید آن روز نشستم دنیا دارمکافاته انشالله اون روز میرسه و میفهمن که چه کردن

خب عزیز دل مادر برات دعا میکنم و آرزو دارم خورشید رهایت نکند و غم صدایت نکند و خنده ات از ته دل و گریه ات از سر شوق  و روزگارت همه شاد و تنی سالم داشته باشی

سال جدید رو به همه دوستان گلم و مامانای نی نی وبلاگ تبریک میگم

از ساعت ده شب نشستم مطلب میزارم اما ارسال نمیشد یعنی مثلا قرار بود آخرین پست 93 باشه اما گویا اولین پست 94 شد  ههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
1 فروردین 94 19:36
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
یاسی
3 فروردین 94 19:54
سال نو مبارک. امیدوارم امسال بهترین سال واسه شما باشه و پر از شادی و سلامتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد