عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس ماما

17 ماهگیت مبارک

1392/2/23 10:21
نویسنده : مامانی
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسی من زندگی من هستی من هفده ماهگیت مبارک عشق مامان خیلی زیاد

دوست دارم  راستی گل پسر من دوتا دندون دیگت جونه زد الان اگر اشتباه نکنم 13 یا 14

تا دندون داری البته شاید هم بیشتر اخه نمیزاری ببینم تا دستام میشورم میام بزارم رو

اثت دهنتو محکم میبندی یا مامانی رو گاز میگیری و خوشت میاد انگار نه انگار که  مامان

دردش میاد خب بگذریم از شیطونیا بگم ماشالله هزار ماشالله برا خودت زلزله ایی شدی 9

ریشتر غیر قابل کنترل یه کارایی میکنی آدم از تعجب شاخ در میاره چند روز پیش خونه

بابایی بودیم یه لحظه تلفن زنگ زد رفتم جواب دادم مامانی هم حواسش به تو نبود

تا تلفن قطع کردم اومدم سراغت نبودی همه جارو گشتم نبودی دیگه شروع کردم

گریه کردن نبودی نمیدونستم چی کنم میدونستم یه جا قایم شدی تو خونه ایی اما

ترس اینو داشتم که مبادا چیزی داری میخوری (مثل چند ماه پیش که الکل خوردی )

خیلی حالم بد شد تا مامانی پشت در اتاق خاله الهام پیدات کرد قبلش اومدم ندیدمت

اونجا تو هم فکردی دارم بات بازی میکنم بعدش کلی ذوق کردی دیدی دارم گریه

میکنم خلاصه مامانی حسابی منو د ترسوندی قربونت برم گلمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سامیار
28 اردیبهشت 92 22:37
17 ماهگیت مبارک گلم شیطونی نگو خواهرکه میدونم چی میکشی میبوسمت آرمان جونی
سیاکیا
3 خرداد 92 19:44
واییییییییییییییییییییییییییییییی چه عجب++++ من تونستم نظر بزارمممممممممم هر وقت میام نمیتونم نظر بزارم ای جونم ارمان شیطونمممممممم ماشالاااااااااااااااااا عسلهههههههههه واسم ببوسش
مامان دوقلوها
14 مهر 92 20:42
سلام چه تصادفی منم تو16آذر90 بچه دارشدم خدادوتاپسرنازبهم داد امیرمحمدوامیرحسین بهترین روز عمرم بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد