عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس ماما

نظرات (14)

خانمی
17 بهمن 91 21:38
عکسات خیلی قشنگه زنبور کوچولو
غزال مامان آرتین
18 بهمن 91 21:25
وای وای وای عشق منو ببین! چقددددددددددددددددر نازه این زنبور کوچولو. وای احلام چه کردی! عجب تولدی گرفتییییییی! آفرین! واقعا خسته نباشی. همه چیز عالی عالی بود! یک ماچ حسابی برای مادر و پسر ناز
مامان سامیار
19 بهمن 91 0:00
ای جونم این فرشته زمینی آرمان جونه ؟ماشالا گلم چه عکسای قشنگی هزارماشالا آقایی شدی شما
نیر
20 بهمن 91 0:45
عکسها عالی بودنند عزیزمممممممممممممم خیلی ماه شدی اره شبیه مامانی هستی دوستتون دارم
منا مامان سودا
23 بهمن 91 18:57
واااااااااااااي چند وقته سر نزدم به هواي اينكه هنوز آپ نكردي چقدر عقبم بايد يه عالمه مطلب بخونم چقدر خوشگل شدن عكساي آتليه اش مباركش باشه
عمو کامیار
26 بهمن 91 22:57
سلام عمو جون، ای کاش نزدیکم بودی یه ببببببببببببوووووووووسسسسسسسسس صدا دارو آبدار به عمو میدادی .
دوستت دارم خیلی زیاد، فکرکردن اصلا نمی خواد.[hسلام کامیار خوبی؟خب یه سر بیایید جنوب ....چرا نمیاییدددددددددددددددددددددد؟
بهارک
27 بهمن 91 16:44
تولدت مبارک زنبور کوچولو همه چی عالیه.... دست مامان گلت هم درد نکنه ماشالله
بهارک
27 بهمن 91 16:47
مامان آرمان جون میتونم یه سوالی بکنم؟ میشه لطف کنی و بگی لباسهای زنبوری آرمان جون رو از کجا تهیه کردی؟ و اینکه تم تولد رو کی براتون طراحی کرده؟ آخه آردا پسر من هم 10 ماهه شده و از حالا به فکر تولدش هستم و میخووام زنبوری باشه... ممنون میشم راهنماییم کنی. یا همینجا جواب بده یا لطف کن بیا به وبلاگمون بگو... دست گلت درد نکنه
عمو کامیار
27 بهمن 91 22:34
یه لحظه هایی هست که دلم برات تنگ میشه، اسم اون لحظه هارو گذاشتم همیشه. اگه کار و دانشگاهم نبود حتما همین حالا با اولین پرواز میومدم پیشت عمو جون
سارينا مامان آرمان
28 بهمن 91 0:24
كاميار سلام ..درس و مشقات خوب پيش ميرن؟من كه از خدام هست عيد بياييد پيشمون ...نميدونم مازيار چندم فروردين مياد شمال اما نيمه دومه انشالله تا اون موقع صبر كن تا آرمان خان بيادو ببينيش اين گل و بوس از طرف آرمان برا عمو كاميار
مامان آرتین
28 بهمن 91 14:52
سلام مامان جونی. دستت درد نکنه عجب تولد باحالی واسه آرمان جون گرفتین دستتون درد نکنه. میشه بگین لباس آرمان جون رو از کجا تهیه کردین؟ واسه تولد ارتین میخوام بخرم. ممنون میشم به وبلاگم بیان و جواب بدین.
مامان آرتین
29 بهمن 91 12:18
سلام خانمی وارد سایتی که گفتی شدم ولی نمیدونم کدوم قسمت باید درخواست خرید بدم. هرچی میگردم پیدا نمیکنم.
مامان آرتین
29 بهمن 91 12:30
مرسی خانمی پیدا کردم.
مامان آرتین
29 بهمن 91 13:44
سلام مجدد اگه لباس زنبوری آرمان جون رو میفروشی من میخرمش. منتظر جوابت هستم. مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد