عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نفس ماما

رنگ جدید زندگی

1391/4/9 0:08
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

 

سلام نفس من


سلام پسر  عزیزم


مامانی با اومدنت زندگی ما رو از این رو به اون رو کردی. در آغوش گرفتنت، دیدن چهره معصوم و قشنگت، لبخندهای کوچیکت، شیر خوردنت، نگاه معصومانه ات بوییدن و بوسیدنت همه و همه در کنار هم طعم شیرین مادر بودن رو به من نشون می ده.

عزیز دلم عاشقتم. نمی تونم احساسم رو در کلمات بیان کنم.


خیلی احساس خستگی می کنم هر چند کمک های بابا  و مامان  اگه نبود نمی دونم می تونستم از پس کارها بر بیام یا نه. آخ عزیز دلم اگه بدونی چقدر توی دلم آشوبه. اینکه بتونم مادر خوبی باشم و برات از هیچی کم نگذارم. گلم  قشنگم احساسات ضد و نقیضم خودم رو هم کلافه می کنه چه برسه به دیگران. گاهی اوقات از شدت خوشحالی پر از اعتماد به نفس می شم و گاهی اوقات احساس ضعف و ناتوانی وجودم رو پر می کنه.


از خدای مهربون می خوام که این توانایی رو به من بده تا بتونم برات مادری کنم.


مادر بودن واقعا آزمایش سختیه. خیلی سخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد