عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نفس ماما

شیطون مامانی

1391/6/5 3:16
نویسنده : مامانی
424 بازدید
اشتراک گذاری

گل من عاشقتم خیلیشیطون و بازیگوش شدی مرتب باید از زیر مبل و میز بکشمت بیرون

کلی اسباب بازی فکری مخصوص سنت برات خریدم اما عشقت به موبایل دمپایی دستگاه کنترل

سیم برق تیوپ کرم هست بابا بزرگ و خاله هات مرتب برات اسباب بازی میخرن اما عاشق چیزایی

دیگه هستی مخصوصا عاشق پاره کردن کاغذی ذوق میکنی گلمممم این روزا قشنگ بابا ماما دد ننه

رو تلفظ میکنی منم عاشق صدای نازتم عسلمممم وقتی هم صذات میکنیم میگیم آرمان سلام

دست کوچولوی نازت رو میاری جلو و دست میدی اینو خاله الهام یادت داد قشنگممممممممممم

وقتی میگیم آرمان دس دسی زودی دست میزنی ذوق میکنی با بعد خوردن غذا برا خودت دست میزنی

عاشقققققق خودتو کارهای بامزتم مامانی جدیدا هم عادت کردی وقتی با بابا جون (بابای من) با ماشین

میریم بیرون حتما باید بری پشت فرمون بشینی همش موقع رانندگی تو بغل بابایی هستی اخرش تو راننده

میشی مادر و دیگه از کارهات بگم تا مامان جون لباس میپوشه میخاد بره بیرون گریه میکنی و میخوایی

همراهش بری همش دوست داری بیرون باشی هوا هم خیلی گرمه برا همین کم میبرمت بیرون

گلم این روزا دستاتو به مبل و میز میگیری و بلند میشی چند قدم هم به چپ و راست میری گلمممم

وقتی سینه خیز میری و من بلند میگم بگیریتش یک دفعه سرعتت رو زیاد میکنی  و میخندی همش پشتت

رو نگاه میکنی که نگیرمت شیطون مامان از گاز گرفتنت هم بگم که دیگه جای سالم تو دست و صورتم ندارم

همش گازم میگیری دارم سعی میکنم ترکت بدم بی فایدس دیروز تو بازار تو کالسکه بودی دوستم رو با

پسرش رو دیدم پسر ٤ سالش اومد نازت کنه گازش گرفت انقدر خجالت کشیدم اخه من چه جوری ترکت بدم؟

برا وردن رچی که برات ضرر داره دست و پا میزنی مثل نوشابه دلستر چایی و ... اما بهت نمیدم اما قطره آهن

و مولتی ویتامینو به زور باید بدم بخوری همش دهنتو قفل میکنی عاشق غذاهای سفره هستی سیر هم

که باشی باز غذای ما رو ببینی دست و پا میزنی عاشق موز و گلابی  هستی خدارو شکر تغذیت خوبه

جدیدا میری جلو آینه خودتو میبینی با خودت حرف میزنی و خودتو تو آینه میبوسی منم ذوق میکنمممممم

علاقه زیادی به کارتون و تلوزیون نداری برا همین من مدام دنبالتم به هیچ کار نمیرسم همش دوست داری

بشکونی بندازی پرت کنی هرچی جلو دستت بیاد همش فدای سرت فقط به شرظی که به گلممم آسیب

نرسه خی دیگه زیاد نوشتم اما خیلی از کارها مونده نگفتم فعلا چنا عکس از گلم بزارم که مامان جونی

موهاتو کوتاه کردو ومدل شیطونی برات درست کرد خوشگل شدییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سامیار
5 شهریور 91 14:09
قربون این گل پسربشم من باموهای خوشگلش سامیارم درست شیطونیاش مثل آرمان جونه کاش نزدیک هم بودیم دوستای خوبی برای هم میشدن بوس برای گل پسر
مینا مامی پویان
6 شهریور 91 2:07
جیگرشو با این مدل موهاششششششششششش احلام برای گاز گرفتنش هم باید جدی باهاش برخورد کنی تا دیگه انجام نده اخه اگر همین طوری بگی گوش نمیدن باید محکم و جدی همراه یه مقدار اخم باشه البته منم اینو از تی وی شنیدم . وتو رو خدا نزار پشت فرمون بشینه بچم اخه خطرناکهههههههههههه مردم که نمیدونن یه دسته گل کوچولو پشت فرمونهههههههههههه
دایی
6 شهریور 91 7:10
خانوم نشوندن بچه جلوی ماشن خطرناکه، حالا اینکه تو بغل راننده هم باشم دیگه جای خود داره، چقدر این چیزا باید بت بگم!!!!


[hr


دایی احسان سلاممممم قربونت برم من
میگی چی کنم حریف نمیشمنه حریف آرمان نه حریف بابابزرگ آرمان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد