عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

نفس ماما

91/5/17اولین سینه خیز رفتن آرمان

1391/5/22 18:00
نویسنده : مامانی
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان الهی که مامان فدات بشه هرچی از شیطنتت بگم کم گفتم الان نزدیک به یک هفته میشه سینه خیز میری اونم در حد تیم ملیتعجب

من که حریفت نمیشم مامانی تا میخوام جلوت رو بگیرم چیزی نشکونی دادو بیداد میکنی عصبانی میشی چند روزی هم میشه مبل رو میگیری و بلند میشی و چند قدم به چپ و راست  میری هورا

گلم روز به روز داری شیرینتر میشی میدونم یه روزی میرسه دلم برا این روزهای قشنگ تنگ میشه عزیز دلمممممممممگریه

جدیدا هم غذاهایی که برات درست میکنم رو کم میخوری علاقه زیاد به غذای ما داری خدا نکنه ببینی دارم چیزی میخورم روزگارمو سیاه میکنیقهر

چند روز پیش هم با دستگاه کنترل تلوزیون زدی تو صورتم یک ساعت تمام از بینیم خون میومد اخه تو چرا انقدر منو میزنیییگریه

خلاصه خیلی منو اذیت میکنی اما با تمام وجود عاشقتممممممممممممبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سامیار
23 مرداد 91 13:16
هزارماشالا به آرمان جون عزیزخاله مواظب خودتومامانی باش
مینا مامی پویان
26 مرداد 91 2:57
اشالله به ارمان گلییییییییییی ایشالله زودتر راه بیفتی عزیزم مواظب مامانت هم باش گناه داره این دوست ما
الناز(مامان بنیا
26 مرداد 91 10:29
افرین به این پسر ناز ما
نرگس همیشه آبی
27 مرداد 91 23:49
سلامم...خوبی احلام جون....دلم برات تنگ شده ماشاا...آرمان چه آقا شده...بوسش کن اسمتو عوض کردی تو نی نی سایت نشناختمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد