عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نفس ماما

مامان بدی هستم

1391/4/9 3:29
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

گلم پسرم جند روزه خیلی بیتابی میکنی همش گریه میکنی میخوایی همش  بغل باشی نه راضی میشی کارتون ببینی نه راضی میشی تو روروک بشنی خب من امروز یکم کلافه بودم عصبی بودم روسرت یه داد کوچولو زدم بغض  کردی و خیلی گریه کردی بخدا خودم خیلی ناراحت شدم خودمو لعنت کردم آخه برا چی باید روی سرت داد میزدم؟باید خودمو کنترل میکردم الانم با بغض نشستم مینویسم مامانی رو ببخش دیگه توبه میکنم که هیچوقت روی سر گلم داد نکشم حالا برا اینکه با مامانی آشتی کنی یه تاب برقی برات میخرم که هم صندلی غذا میشه هم تاب هست که هروقت حوصله ات سر رفت تاب بازی کنی حالشو ببری گلمممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد