عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نفس ماما

عکسهای چهار سالگی ارمان جونی (سری اول)

1395/6/12 16:54
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم ببخش خیلی وقته ب وبلاگت سر نزده بودم گیر امتحان فوق لیسانسم بودم گیر دادگاها هستم گیر عمل قلب بابابزرگ بودم ب هرحال الان خوشحالم که سرم خلوت تر شده و تونستم ب وبلاگت سر بزنم  خیلی مطالب هست باید بنویسم و خیلی عکسای خوشگل از قند عسلم هست ک بزارم فعلا همین عکسا رو ک گذاشتم برا امرو کافیه تا انشاالله بقیشم تو فرصت مناسب بزارم   نی نی وبلاگ امروز مدام مشکل داشت و نتونستم بیشتر عکس بزارم ...

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان
7 مهر 95 14:13
وای چه پسر نازی دارین ماشاالله خدا حفظشون کنه. منم باردارم و پسر خیلی دوست دارم . و صد البته هرچی خدا بخواد ... ایشالا در کنار هم خوش باشید و به آرزوهاتون برسید . برام دعا کنید .. بهم سربزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد