عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نفس ماما

واکسن چهار ماهگی

1391/4/9 0:25
نویسنده : مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

گلم 16 فروردین باید واکسن چهار ماهگیتو میزدیم اما همون روز پرواز رشت به اهواز رو داشتیم  قرار شد شنبه 19 با عزیز جون بریم واکسنتو بزنیم همچنان دلهره داشتم و نگران با اینکه برای واکسن دوماهگی کم اذیت شدی اما خب دست خودم نیست  میترسم اذیت شی تب کنی ولی چاره ایی نیست برای سلامتیت باید این واکسنها مرتب زده بشن تا خدایی نکرده برای جوجه کوچولوی مامانی مشکلی پیش نیاد انشالله.شنبه صبح که بیدار شدی بعد اینکه شیر خوردی لباساتو عوض کردم آماده شدیم بریم بهداشت قبلش دوبرابر وزنت بهت قطره استامینوفن دادم خوردی اونم چه خوردنی همه رو پس میدادی بیرون با زبونت  از مزه تلخش خیلی بدت میاد البته کی خوشش میاد؟ بگذریم .. منو عزیز جون بردیمت خانه بهداشت طبق روال گذشته اول رفتیم اتاق چکاب اندازه قد و دور سر و وزنت رو چک کردن خدارو صدهزار مرتبه همه چی عالی بود وزنت خیلی خوب بود ماشالله قدتم که بللند شده  بعدش رفتیمم اتاق واکسن بازم من طاقت نیوردم رفتم بیرون عزیز جون پاتو گرفت  تو مقاومت میکردی اما حریفشون نشدی بلاخره واکسن رو به پای گلم زدن و جیغت به آسمون رفت عزیز زودی ساکتت کرد منم شیشه شیرتو آماده کرده بودم زودی دادم خوردی تو مسیر خانه بهداشت تا منزل خوابت برد عصر همون روز خیلی گریه کردی بیتابی کردی  بابایی گفت لباساتو تنت کنم بردیمت جاده ساحلی محو تماشای ماشینا شدی نگاه رود خونه میکردی تا کم کم ساکت شدی و تا شب خیلییی بهتر شدی و خیلی کم تب کردی خدارو شکر که بخیر گذشت

اینم عکسای گل ماما که رفتیم بیرون جاده ساحلی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد