عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نفس ماما

عکسهای دوازده ماهگی عشق ماما

1391/8/29 23:37
نویسنده : مامانی
445 بازدید
اشتراک گذاری

آرمانی من اینجا یاد گرفته جلو تلوزیون بشینه و سینه بزنه الهی دورت بگردم

طبق معمول مشغول خرابکاری شده گل من

اینجا آرمان شیطونی کرده و خاله پاهاشو فلک بسته ههههه

این روزا غیر قابل کنترل شدی همش زیر میز و مبل باید پیدات بکنیم

هرکی زنگ خونه رو میزنه میری میشینی پشت در به امید اینکه بیاد تورو ببره بیرون

جدیدا هم  قهر میکنی دستت رو میزاری رو چشمات صدای گریه کردن در میاری

به خیال خودت قایم شدی که پیدات نکنم الهی من دورت بگردم عسلممممممم 

قاشق لیوان و هرچی رو بدست بیاری این مدلی با دندونای نازت میگیری دهنت

اینم سه تار خاله ازی جون که داغونش کردی خرابکار ههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سامیار
1 آذر 91 0:25
ای جونم قربون عزاداری کردنت بشم من خاله ایشالا امام حسین نگهدارت باشه هزارماشالا به شما آرمان جون حسابی شیرین شدی ویه کوچولو شیطون میبوسمت عزیزم
خانمی
2 آذر 91 14:22
هههههههه ماشالا چه شیطون شده.........فکر نکنم دیگه به کارای خونه برسی باید همش دنبال این آقا پسر باشی
اوا مامان رهام
6 آذر 91 18:35
الهی ناز بشی عسلم بوس به شیطونیات گل پسر من کی از این کارا میکنه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد