عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نفس ماما

مروارید ششم

1391/7/25 1:07
نویسنده : مامانی
365 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم الهی دورت بگردم یه هفته بیشتر مریض شدی اسهال و استفراغ شدید خیلی

ناراحتم دکتر بردمت داروهاتم به موقع میدم بهت اما خوب نشدی مامانی میگه به دلیل

دندوناته الان بعد یه هفته دندون ششمت هم جونه زد اما خیلی اذیت شدی جمعه ٢٨

از اهواز به رشت پرواز داریم میخاییم بریم شمال خونه بابا بزرگت (بابای بابامازیار )

شمال  سرده باید لباس گرم ببرم برات که متاسفانه  اهواز با این هوای گرم لباس گرم

پیدا نمیشه میترسم خدایی نکرده اونجا سرما بخوری من همش نگرانم همش استرس

انشالله که سرما نخوری حالا میگردم یه لباس مناسب برات میخرم گلممممممممم

از وقتی هم رفتیم خونه جدید روزگار منو سیاهکردی همش نق نق گریه بی تابی

اما وقتی میایم خونه بابا رضا شارژ میشی سرحال میشی اصلا یاورم نمیشه همون

آرمان بداخلاقی نمیدونم چکار کنم خیلی اذیت میشی موندم چه کار کنم نه میتونم

بابا مازیارو تنها بزارم بیام اهواز همش نه میتونم بی تابی و گریه هاتو ببینم صبح

تا شب همش گریه میکنی خدا انشالله کمک کنه بتونیم یه راهی فرجی پیدا کنیم

بیایم اهواز ساکن بشیم دوباره انشالله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده
25 مهر 91 14:29
سلام خانمی. از یکی از دوستان که اونجا زندگی می کنه پرسیدم و عینا براتون کپی کردم. منتظر عکسهاش هستم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مینا مامی پویان
25 مهر 91 14:59
جیگرتو بخورم خاله جونم اخه چرا تو مریض شدی؟؟؟؟ نبینم تو مریض بشی؟ مامانی بیشتر به گل پسر برس. مامانی هم به بابایی نزار بد بگذره هم به ارمانی هوای جفتشون رو داشته باش. ببسش از طرف من ارمان گلی رو به وب پویانم سر بزن اپ کردم
مامان سامیار
25 مهر 91 22:27
آخی فدات شم خاله حتما مال دندونته ایشالا زودخوب بشی قشنگم شمال بهتون خوش بگذره عزیزم
مامان امیر مهدی
26 مهر 91 11:02
سلام عزیزم شما بهم کامنت دادین و ادرس نزاشتین .درمورد تولد سوال کرده بودین؟
سارا (مامان درسا)
29 مهر 91 12:27
سلام خاله و مامان گلش چقدر وقته نرسیدم سری به نی نی های گلمون بزنم شرمنده آخه درسایی نمیذاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد