عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نفس ماما

8/6/91 سومین مرواریدت مبارک

1391/6/10 3:33
نویسنده : مامانی
417 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامانی چند روزی میشه واقعا به تمام معنا بد اخلاق شدی لجبازی میکنی همش نق نق نق گریه میکنی

دستو پاتو محکم فشار میدی سرخ میشی داد میزنی انگار از چیزی عصبی هستی من خیلی ناراحت میشم

اینجوری میبینمت   دو روز پیش دندون بالاییت دیدم درومده همش به خودم میگم این بد اخلاقیت شاید

برای دندونت بوده خداکنه اینجور باشه اما موقع پوشک و لباس عوض کردن بازم داد بیداد گریه خودتو میکوبی به

زمین دندوناتو به هم میکشی از حرص آخه من چی کار کنم این اخلاق بدتو ترک کنی هر چیزی رو بخوایی و به

دست نیاری گریه میکنی هرچی من و خاله ها بابابزرگ برات اسباب بازی خریدیم میندازی اینور اونور همش

میخوای سیمم برق رو بگیری یا سوار جارو برقی بشی یا دستگاه کنترل بزاری دهنت جدیدا هم باید ببریمت

جلو درب آسانسور تا بیاییم داخل خونه گریه میکنی این دیگه چه مدلیه نمیدونم خدا کنه دست از این گریه کردنا

و اخلاق بدت بر داری من خیلی ناراحت میشممممممممممممممممممممممممممممممممممممگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فروشگاه آذر ماهیا
10 شهریور 91 6:59
آذر ماهیاش بیان تو
مامان سامیار
10 شهریور 91 22:36
مبارکه مرواریدسومت خاله جونم حق داری عزیزم دندون درآوردن شما جوجوها خیلی سخته هم برای شما هم ما ایشالا به سلامتی گل پسری این دورانوطی کنی
الناز(مامان بنیا
18 شهریور 91 16:11
نگوگه بنیا هم همین طور شده عن قریب دیونه شم بخدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد