عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نفس ماما

تولدت مبارک عشقم

1393/9/16 12:13
نویسنده : مامانی
693 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر من ؛تنها  مرد زندگی من ؛تنها کسی که نفسم به نفسش بنده ؛تنها کسی که حاضرم جونمو براش فدا کنم امروز تولدشه ؛هم خوشحالم هم ناراحت ؛ناراحتیم از اینه که ب خاطر شرایط بد روحیم اصلا نتونستم تولد مفصلی برات بگیرم با اینکه از پارسال تا الان هدفم این بود یه تولد سه سالگی تم باب اسفنجی برات بگیرم اما نمیدونستم امیال همچین وضعیتی دارم  اما برات ی جشن کوچیک میگیرم کیی هم دعوت نکردم بین من و تو خاله های گلت عکسای  تولدت هم بعدا میزارم اما آرمانی بهت قول میدم اگر انشالله تا سال دیگه خدا عمری داد برات یه تولد تم دلر توپ و باحال بگیرم مثل تولد یکسالگیت مامانی همینجا بهت قول داد .راستی بابا بزرگ و مامان جون برات ماشین کنترلی خریدن خاله یلدا سرسره خیلی باحالی برات گرفت خاله بهار و خاله الهام هم نفری 300 بهت کادو دادن  دست همگی درد نکنهههههه

پسندها (2)

نظرات (4)

اوا
17 آذر 93 18:33
تولدش مبارک باشههه احلام جون خیلی ناراحتممم ایشالا از این به بعد همه چیزهای خوب برای تو و ارمان عزیزممم اتفاق بیفته
مریم
2 دی 93 0:00
از کجا معلوم که حق با شماست و شوهرتوت حق نداره از اونجا که وقتی شما تو زندگی من نیستی خبر نداری چی به چیه لطفا نظر نده
مینا مامان آرمانی
7 دی 93 21:48
مبارک باشه تولدت مبارررررررک عزیزم
یاسی
14 دی 93 20:35
تولد آرمان گل مبارک باشه. الهی همیشه سلانت و شاد باشه و سال دیگه با دل خوش حتما براش بهترین تولو بگیری. البته بهترین ادوش شادی شماست. سخته ولی بخاطرش تمام سعیتو بکن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد