عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نفس ماما

تولد هشت سالگیت مبارک

1398/9/15 9:53
نویسنده : مامانی
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم آرمانم تولدت مبارک نفسم  دوست داشتم کنارم بودی و بهترین جشن تولد رو برات میگرفتم اما افسوس ۱۵ ماهه ازت بی خبرم پدرت  و پدر بزرگ به ظاهر مسلمانت تو رو از من گرفتن حتی نگذاشتن صداتو بشنوم تو این مدت  اما مطمنم خدا تورو به من بر میگردونه و مطمنم زمین گرده و خدا جای حق نشسته همینطور ک پدر بزرگترت داغ تورو به دلم گذاشت خدا داغ دیدن چهارتا پسرش و به دلش میزاره  باشد تا روزی ک تمام حقایق برملا شود و خودت متوجه شی با چه موجود خطرناکی داری زندگی میکنی کسی ک عقرب به من انداخت تا جونم رو بگیره کسی که با ماشین پدرمو زیر گرفت  کسی که عکسهای خانوادگی  رو تو فضایی مجازی پخش کرد این شخص هر لقبی میتونه داشته  باشه جز  یک پدر خوب برای تو 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

صدف شیراز
18 آذر 98 14:45
سلام احلام جون
واقعا مازیار اینکارو باهات کرد اخه به چه گناهی؟؟؟خدا کمکت کنه نبود آرمان جونو تحمل کنی.موفق باشی
مامانی
پاسخ
سلام خوبی شما 
بله مازیار نه تنها زندگی خودش و من بلکه زندگی پسرم رو هم.نابود کرد
صدف شیراز
19 آذر 98 23:54
خیلی متاسفم
ازدواج مجدد کرد؟؟؟ عجب نامردیه. واقعا که فکرشو نمیکردم. همیشه موقع صحبت متوجه میشدم تفاوت طبقاتیتون زیاده. احساس میکردم به واسطه خانواده شما به جایی رسیده .بازم میگم متاسفم 
مامانی
پاسخ
حکم ازدواج گرفت و مرتب با یه خانم زشت تر از خودش میدیدمش لیاقتش همون زنا هستن بله اختلاف طبقاتی ک زیاد بود ب قول خودش اولین بار پیتزا رو خونه ما خورد  من ک سپردمش بخدا و مطمن هستم تاوان سنگینی پس میده 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد