عشقم آرمان عشقم آرمان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نفس ماما

موفقیت مامانی و گل پسرش

1397/6/30 14:25
نویسنده : مامانی
459 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی سلام 

ی نکته بگم تا یادم نرفته

قابل توجه نوجوانان زیر 18 سال   (جواب ابلهان خاموشیست)

به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دممخنده

وبلاگ خاطرات فامیلیتعجب

اخه جوجه چه خاطراتی شما که تنها خاطراتون کتک خوردن از پدر تون بوده با همه فامیللتون که قطع رابطه کردید خنده

به لطف چرندیات بعضیا همینطور یکسره دارم میخندم خدایا این شادی رو (نوجوان 16 ساله و جوکهایش) رو از ما نگیرقه قههقه قههقه قهه

خوب دیگه بریم سر اصل مطلب

خداروشکر هفته پیش از پایان نامم دفاع کردم اگر پیشم بودی حتمن با خودم میبردمت دانشگاه گلم  اما نیستی پدر ظالمت که در واقع فقط اسم پدرو یدک میکشه تورو یکماهه از من دور کرده من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم چون تو یک مادر قوی میخای البته پسرم تمام تقصیرها گردن پدرت نیست یه طورایی بهش حق میدم  چون به گفته خودش در دوران کودکیش مهر و محبتی از پدرش ندیده و مرتب مورد سرزنش و کتک خوردن از پدرش بوده نتیجش مشخصه چی میشه همه این کارای عجیب غریب پدرت ریشه در دوران کودکیش داره امیدوارم که خدا به راه راست هدایتش کنه

عشقم انشاالله جشن فارغ تحصیلی تورو ببینم برا مامانی دعا کن دکتری قبول بشم دعای تو مستجابه عشقم  واقعا دعاهات در حق من زود مستجاب میشه همیشه مگفت خداا مامانم خانم معلم بشه  ب لطف دعاهات بهم پشنهاد شده برم دانشگاه تدرس کنم  همیشه مامانی رو دعا کن نفسم  .مامانی دلش برا تک پسرش تنگ شده ب امید روزی که خودت حقایق رو بفهمی و چهره اصلی بعضیا ک زیر نقاب دروغ و حیله پنهانشدن برات نمایان بشه

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
31 شهریور 97 21:57
بسیار ممنونم از حضور سبزتان در وبلاگ ماه تمام من حسین

انشاءالله در کنار گل پسر عزیزتان در تمام مراحل زندگی  سربلند و موفق باشید ...
مامانی
پاسخ
ممنونم همچنبن شما در کنار پسر عزیزتان همیسه سلامت و شاد باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس ماما می باشد